استراتژی سئو برای سایت خبری
پیکسلر SEO برای وب سایت های خبری چقدر اهمیت دارد؟
در سئو سایت خبری با توجه به دادههای حاصل از تجزیه و تحلیلها، استراتژیهای سئو را به روزرسانی شده و تغییراتی در آن اعمال میشود. با استفاده از ابزارهای آنالیز میتوان به تجزیه، تحلیل ترافیک و عملکرد محتوا پرداخته و رفتار کاربران را مورد بررسی قرار داد. نظارت بر عملکردها چشم انداز دقیقی به وجودآورده و باعث درک بهتر نقاط قوت و ضعف میشود تا بتوان استراتژیها و محتواهای سایت خبری را بهطور مرتب بازبینی و بهبود داد. با به اشتراک گذاشتن محتوا در شبکههای اجتماعی ترافیک بیشتری به سایت خبری جذب میشود. پاسخ به نظرات و بازخوردهای کاربران نیز منجر به برقراری تعامل بیشتر میشود که رتبهبندی سایت را ارتقا میدهد. در این راهنما سعی کردیم هر چیزی که باید درباره تدوین استراتژی سئو سایت میدانستید با شما در میان بگذاریم و کمکتان کنیم تا یک استراتژی درستوحسابی برای بهینهسازی سایتتان طراحی کنید.
همچنین موضوعات مختلفی را توصیف می کند که تخصص و هویت نویسندگان بر آن محتوا تأثیر می گذارد. بعد از سال ها فعالیت در حوزه وب آماده خدمت رسانی به کسب و کارهای کوچک و بزرگ هستم. در پروژه های من کیفیت در کنار اخلاق حرف اول را می زند و عاشق چالش و حل مسئله هستم. بهترین زمان پست گذاشتن در شبکههای اجتماعی محبوب را در ادامه مشاهده میکنید. استفاده از شبکههای اجتماعی رونق بسیار زیادی گرفته است و بسیاری از خبرگزاریها علاوهبر فعالیت در بستر وب، در سوشال مدیا نیز فعالیت دارند. نمایش سایت شما در نتایج اولیه تاثیر بسیار زیادی بر ارتقای شخصیت برند و هویت برند سایت شما نیز خواهد داشت.
اگر تیمی درون سازمان خود ندارید که بهینهسازی سئو تکنیکال را انجام دهد، بهتر است که برونسپاری آن را درنظر داشته باشید. بهروزرسانی تجربه کاربری سال گذشته، مسلما بزرگترین تغییر برای جستجو را در سالهای اخیر ایجاد کرده است. الگوریتم Page Experience، حالا توسط هسته مرکزی گوگل به یک معیار کمی تبدیل شده و به صورت رسمی یکی از فاکتورهای رتبهبندی گوگل شناخته میشود. به همین دلیل است که سرعت بارگذاری سایت یکی از عوامل اصلی رتبه بندی است، چیزی که نباید آن را نادیده بگیرید. تبلیغات ریتارگتینگ روش جدید از تبلیغات هوشمند است که توسط شبکه تبلیغاتی سنجاق ارائه میشود و میتواند به عنوان یک ترفند در استراتژی سئو استفاده شود.
شاید در ابتدا رقابت سنگین و سخت به نظر برسد اما مطمئن باشید با پشتکار و کمک گرفتن از افراد مجرب سرعت رشد شما افزایش یافته و در مدت زمان کوتاه تری به عملکرد دلخواه خود برسید. استراتژی سئو یک برنامه برای ایجاد، بهینهسازی و تبلیغ محتوا به منظور بهبود دیده شدن آن در نتایج موتور جستجو است و همچنین هدف آن جذب ترافیک ارگانیک بیشتر به وبسایت است. این استراتژی شامل مجموعهای از تکنیکها مانند تحقیق کلمات کلیدی، سئو داخلی صفحه، سئو فنی و بک لینک سازی است. بهروزرسانی منظم محتوای خبری در سایتهای خبری به چند دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. در مرحله اول، موتورهای جستجو مانند گوگل محتوای تازه و مرتبط را در نتایج جستجوی خود در اولویت قرار می دهند. با انتشار مداوم مقالات و به روز رسانی های جدید، سایت های خبری به موتورهای جستجو سیگنال می دهند که منابع اطلاعاتی فعال و معتبری هستند.
این می تواند منجر به رتبه های بالاتر و افزایش دید در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) شود و در نهایت باعث افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شود. اگر شما یک وب سایت خبری دارید، کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا آن را برای موتورهای جستجو (و کاربرانتان) بهینه سازی کنید. نکته مثبتی که برای بهینه سازی سایت های خبری وجود دارد، این است که امکان به اشتراک گذاری مداوم محتوای جدید و استفاده از امکانات گوگل مانند Top Stories در این سایت ها وجود دارد. انتشار یک محتوای خبری در جهان به تنهایی، تضمینی برای رتبه بندی آن در گوگل یا جذب ترافیک به سایت شما نیست. هوش مصنوعی (Artificial Intelligence – AI) دیگر فقط یک ابزار کمکی برای سئو نیست، بلکه به بخش اصلی آن تبدیل شده است. الگوریتمهای یادگیری ماشین (Machine Learning – ML) در گوگل مانند RankBrain و BERT به شدت بهبود یافتهاند و اکنون میتوانند زمینه (Context) و منظور واقعی (Intent) جستجوهای کاربران را بهتر درک کنند.
این ابزار نه تنها سرعت بارگذاری صفحات و معیارهای Core Web Vitals شما را اندازه گیری می کند، بلکه با شناسایی عواملی که سرعت سایت شما را کاهش می دهند، نقد سازنده ای نیز ارائه می دهد. سئو (SEO) در سالهای اخیر به یکی از مهمترین مباحث در امر دیجیتال مارکتینگ و افزایش مخاطب در سایتها تبدیل شده است. برای موفقیت در به وجود آوردن یک سایت پرمخاطب ما باید به استراتژی سئو توجه کافی داشته باشیم. در همین رو ما تصمیم گرفتهایم در این مقاله هرآنچه باید درباره استراتژی سئو بدانید، به شما ارائه دهیم. پس سعی کنید تولید محتوای طولانی را در دستور کار استراتژی سئو خود قرار دهید و برای آنکه محتوای طولانی و جذاب برای کابر تولید کنید کافیست تمام نکاتی را که تا به اینجا باهم بررسی کردیم رعایت کنید. یک بار دیگر کلمه خود را سرچ کنید این بار به محتواهایی که در صفحه اول گوگل ظاهر میشوند توجه کنید.
پیوندهایی که به مقالات مرتبط در داخل سایت یا به منابع معتبر و سایتهای خبری دیگر ایجادمیشود منجر به تسهیل دسترسی کاربران به اطلاعات شده و اعتبار محتوا افزایش مییابد. استفاده از انواع اسکیما rating، FAQ، لوکال سئو (بخصوص برای الگوریتم کبوتر) و … می تواند تاثیر خیلی خوبی روی تجربه کاربری و سئو سایت خبری بگذارد. بگذارید صادقانه بگویم، سرعت وبسایت خبری مهم تر از دیزاین و حتی تجربه کاربری است. اصلا به همین دلیل است که خود گوگل پروژه AMP را برای کاربران موبایل راه اندازی کرده است که با کاهش فایل های CSS سرعت لود صفحه را بسیار بالا ببرد. اگر وبسایت تخصصی خبری دارید بهتر است اخبار نقاط مختلف را در دسته بندی های متفاوت قرار دهید.
البته این به معنای محدود کردن خودتان نیست، چراکه در صورت نیاز میتوانید بعد از مدتی و بعد از گرفتن رتبه های مناسب در حوزه گفته شده، به مرور فعالیت سایت را گسترش داده و در مورد دیگر موضوعات هم محتوا بنویسید. در این شرایط اتفاقا رتبه های قبلی که گرفته اید، کمک تان میکنند در دیگر کلمات هم راحت تر رتبه بگیرید. برای بهینه سازی محتوای خبری باید تصاویر را نیز به صورت زیر بهبود بدهید. سئو یک سایت خبری نقش مهم و کلیدی در دیده شدن سایت و موفقیت بیشتر آن داشته که مزایای زیر را نیز به همراه دارد. این فرایند بخشی از سئوی داخلی یا On-Page سایت است؛ لینکدهی داخلی باعث میشود تا مخاطب، زمان بیشتری را در بین صفحات سایت شما وقت بگذراند.
ابزار بهینه سازی سرعت را تنظیم کنید تا گزارش های منظم برای شما ارسال کند. اگر صفحه ای را در سایت خود پیدا کردید که سرعت بارگذاری کند دارد، به آن کمک کنید تا سریع تر بارگذاری شود. سرعت بارگذاری سایت چقدر باید باشد تا زیاد محسوب نشود؟ پنج ثانیه؟ شاید 5 ثانیه زمان زیادی به نظر نرسد. اما اگر بارگذاری صفحه شما 5 ثانیه طول بکشد، بیشتر کاربران پیش از باز شدن صفحه، سایت را ترک می کنند. رقابت زیاد برای یک کلمه کلیدی به این معناست که سایت های زیادی قبلا برای آن رتبه بندی شده اند.
همچنین با خرید بکلینک و لینکسازی خارجی هم میتوان اعتبار و بازدید سایت را بالا برد. برای بک لینک سازی تیم سئو ایدههای مختلفی مانند کامنت مارکتینگ یا طراحی کمپینهای ریپورتاژ آگهی را ارائه میدهند. اما چه برنامه ای؟ خب بهترین و راحت ترین راهکاری که فعلا در دسترس داریم، شبکه های اجتماعی و مخصوصا اینستاگرام است. در واقع شما میتوانید با تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، بین کاربران شناخته شده و برندسازی کنید. به این ترتیب با نمایان شدن فاکتورهایی مثل افزایش سرچ برند شما، افزایش ورودی های دایرکت و… گوگل هم قدرت سئو بیشتری برای تان در نظر میگیرد. یک سایت خبری میتواند ترافیک زیادی داشته باشد اما اگر خطای فنی داشته باشد که رفع نشوند به راحتی رتبه خود را از دست میدهید.
با توجه به اینکه سایت خبری اخبار فوری را درج میکند ایندکس فوری صفحات اهمیت زیادی دارد. فاکتورهای زیادی به سرعت خزش صفحات توسط گوگل کمک میکند که عبارتند از سرعت سایت، پرفورمنس هاست و بهینه بودن سایت مپ. البته میتوانید چند نقشه سایت داشته باشید اما در کل فهرست شما نباید از 5000 تا بیشتر شود. طبق گفته گوگل، بسیاری از وبسایتها لازم نیست نگران کرال باجت باشد؛ بهخصوص وبسایتهایی با کمتر از چند هزار URL که ساختارشان نیز استاندارد است. بنابراین، اگر وبسایتهای بزرگ بودجه خزش پایینی داشته باشد، صفحات آن دیرتر کرال میشود.
با رعایت این اصول و تمرکز بر عناصر کلیدی هرم، میتوان به بهبود رتبهبندی سایت در موتورهای جستجو و جذب ترافیک بیشتر دست یافت. به کمک موارد گفته شده در این راهنمای جامع استراتژی سئو، می توانید سایت خود را بهینه سازی کرده، رتبه آن را در نتایج جستجو بهبود دهید و ترافیک بیشتری جذب کنید. استراتژیهای سئو داخلی صفحه شامل انجام تحقیق کلمات کلیدی، تولید و تبلیغ محتوای با کیفیت بالا و بهینهسازی استراتژیهای لینکدهی داخلی سایت، تگهای عنوان، تگهای متا و بهبود تصاویر است. با این حال اگر سایت شما در رابطه با اخبار روز، تولید محتوا می کند، نیاز به تمرکز برروی جذب مخاظب و افزایش بازدید است. بنابراین تیم آوادیس متناسب با فعالیت شما، استراتژی سئو را تدوین می کند. مانند هرگونه فعالیتی که در نهایت موجب موفقیت میشود، سئو نیز نیازمند صبر، پشتکار و تداوم است.
مجموع مواردی که در ارتباط با سئو سایت خبری آموختیم نشاندهنده اهمیت روز افزون پورتال های خبری است. یافتن تالار گفتاری که بخشی برای موضوعات خبری نداشته باشد، دشوار است. فقط مراقب کیفیت بک لینک ها باشید و سعی کنید تعداد بک لینک ها را به یکباره افزایش ندهید.استراتژی بک لینک بسیار مهم است. حال که یکی از منابع مهم اطلاعات فعلی گوگل است،سایتهای خبری باید خود را وقف دیده شدن در پرکاربردترین موتور جستجوی جهان کنند. به همین دلیل است که سئو دیگر منحصر به بازاریابی دیجیتال نیست و پایش به اتاق خبر نیز باز شده است.
یک سایت خبری آموزشی موفق بایستی سئویی قوی و اصولی داشته باشد تا توسط موتورهای جستجو از امتیازت بالایی برخوردار شود و در دید بازدیدکنندگان قرار بگیرد. یک سایت خبری که به صورت بهینهسازی سئو در آن به درستی انجام گرفته باشد بیشتر از رقیبان خود موفق خواهد بود. معمولا سه هفته زمان می برد تا تاییدیه گوگل به دست شما برسد بهترین کار در طی این مدت تولید محتوای یونیک و جذاب است. با این توصیفات، قطعا اگر قصد سئو سایت خبری را دارید و میخواهید با افزایش بازدید آن به درآمد برسید، باید از بک لینک ها نهایت استفاده را ببرید. البته پیشنهاد میکنم برای شروع ابتدا به سئو داخلی، محتوا و سئو تکنیکال اهمیت بدهید و سپس به مرور شروع کنید به ساخت بک لینک ها و حتی سوشیال سیگنال گرفتن.
این محتوا شامل تصویر، جداول، نمودارها و المانهای بصری و طول متن بیش از 1000 کلمه باشد. پیشتر نیز گفتیم که سئو، مجموعه فرآیندهایی است که به دیدهشدن سایت خبری شما در نتایج اولیه جستجو (SERP) کمک میکند. فرض کنید بهعنوان مخاطب وارد یک سایت خبری جامع شدهاید و به دنبال اخبار اقتصادی روز هستید اما با حجم زیادی از خبر، بدون نظم و دستهبندی مواجه میشوید. بهمنظور درک بهتر این مفاهیم و آگاهی از اهمیت سئو سایت خبری، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. برای محاسبۀ هر کلیک از سمت مخاطبان، روی لینکهای تبلیغاتیتان، سرعت بارگذاری صفحات فرود و دیگر پیجهای وبسایت، نقشی تعیینکننده دارد.
من در این مقاله ۱۷ نکته ارزشمندی که گوگل بابت رعایت هر کدام از آنها یک امتیاز مثبت به سئو وبسایت شما میدهد را آموزش میدهم و شما با رعایت این ۱۷ نکته سریع تر از رقبای خود در گوگل جایگاه خواهید گرفت، پس با ما همراه باشید. سئو یک سایت خبری، تکنیکهای است که هیچ وقت پایان نمییابد یعنی مرتبا باید این اصول تکرار شود و به عبارتی میتوان گفت پایانناپذیر است. پروسه سئو را میتوان به صورت جزیی و یا مرحلهای به متخصصان این حوزه سپرد. لازم به ذکر است اگر این امور به صورت مرحله به مرحله انجام شود میتواند نتایج بهتری را برای شما ایجاد کند. بهطورکلی، داشتن یک استراتژی واضح سئو و اجرا شده برای بهبود تجربه کاربری سایت، هدایت ترافیک هدفمندتر، هدایت بهتر مشتری در قیف فروش و در نهایت دستیابی به اهداف تجاری شما ضروری است. یکی از مضرات استفاده نکردن از بک لینک ها افزایش اسپم اسکور سایت و در انتها مجازات سنگین گوگل یعنی پنالتی شدن است.
اگرچه طول محتوا عاملی برای رتبهبندی سایتها نیست؛ اما ارتباط مستقیمی بین طول محتوا و رتبه بهتر در صفحه نتایج، وجود دارد. مثلا یک کلمه کلیدی را در سایت رقیب می بینید و به آن علاقه مند می شوید؛ کلمه کلیدی که جستجوهای ماهانه زیاد و رقابت کم دارد. با تنظیم ویوپورت، وب سایت شما به طور خودکار برای هر صفحه نمایش گوشی هوشمند مقیاس بندی می شود. مهم نیست کجا یا کدام وب سایت باشد، همه می خواهند بدون تأخیر به آن ها خدمت رسانی شود. از ابزار تحلیل مختلف استفاده کنید تا بتوانید ترافیک ارگانیک خود را تحت نظر بگیرید. همچنین برای این کار میتوانید ازExcel یا Google Sheets هم استفاده کنید.
ناگفته نماند که سئو سایت کار یک و دو روز نیست و زمان میبرد تا تلاشهایتان به ثمر بنشیند و لازمه آن استمرار و رصد دستاوردها و نتایج و بهینهسازی آنهاست. روشهای مختلفی برای دریافت بکلینک وجود دارد که بعضیها قانونی و مجازند، بعضیها هم غیرقانونی! بررسی رقبا کمکتان میکند راحتتر سر از کار گوگل در رتبهبندی سایتها در بیاورید و با الگو گرفتن از آنها و شناسایی نقاط ضعف و قوتشان، استراتژیهای سئو موثرتری برای سایت خودتان بچینید. به زبان خیلی ساده، تحقیق کلمات کلیدی یعنی پیدا و سوا کردن کلمات و عبارتهایی که کاربران درباره حوزه کاری شما جستوجو میکنند. نکته مهمی که در تمامی وبسایت ها از جمله سئو سایت های خبر باید به آن توجه کرد، الگوریتم های گوگل و بخصوص نسخه ای که E A T برای ما پیچیده است؛ می باشد. اگر سایت خبری دارید و می خواهید اخبار و مقالات شما خوب دیده شوند، باید با ترفندهای سئو برای سایت های خبری آشنا باشید.
تا انتهای این مقاله با همراه باشید تا عوامل موثر بر روی سئو سایت خبری را برسی کنیم. استفاده از کلیدواژههای مرتبط در عنوان، زیرعنوانها و تگهای H1 و H2 به نوشتن محتوایی عمیق، منحصر به فرد و جذاب کمک میکند که پاسخگوی نیازهای خوانندگان خواهد بود. آپدیت منظم محتوا میتواند به تعیین اعتبار سایت کمک کرده و آن را در جستجوها به رتبههای بالاتر بیاورد. امروزه شبکه های زیادی در فضای مجازی وجود دارند که برای جذب مخاطبان و ارتقای سئو سایت خبری باید از قابلیت های آنها استفاده کرد. پس برای داشتن یک برند معتبر و شناخته شدن سایت خبری خود در کنار تولید اخبار سئو محور باید تقریبا در تمامی شبکه های اجتماعی معتبر متدوام و پیوسته با برنامه فعالیت کنید.
ممکن است شما در سایت خبری خود صفحات زیادی داشته باشید که سازماندهی نشدهاند این باعث میشود بازدیدکنندگان گم شوند link juice جریان نمییابد و صفحات شما نیز رتبه نگیرند. در سایت خبری باید از اخبار شما ساماندهی شده باشد و فقط به دنبال جمع آوری اخبار و ایجاد صفحه نباشید. هرچه میزان انتشار مطالب خبری در سایت شما بالاتر باشد، رباتهای خزنده موتورهای جستجو نیز سرعت انتشار آنها را بالا میبرند. نسبت سرعت ایندکس یک سایت خبری نسبت به یک سایت تبلیغاتی بسیار بالاتر است؛ چراکه سایتهای خبری معمولا هر چند دقیقه یکبار، اقدام به انتشار مطلب میکنند. سئو سایت خبری یکی از مهمترین و کاربردیترین استراتژیها برای افزایش بازدید از سایت خبری محسوب میشود.
به عنوان مثال اخبار شرق تهران به تفکیک محلات، غرب به تفکیک مناطق و همینطور تا انتها. این دسته بندی علاوه بر کمک به مخاطب برای جا به جایی بهتر در سایت، روی افزایش قدرت دسته بندی ها با انتشار محتوای مختلف هم تاثیرگذار است. برای تمام سایتها با کاربردهای مختلف باید با این پیشرفت و دنیای مدرن آشنا بود چرا که در غیر این صورت نمی توان سایتی موفق را پیش برد. باید بدانید که با رعایت قوانین کلی سئو نمی توان تمام سایت ها را ارتقا داد. حتماً این کار را انجام دهید و مقاله خود را به روز کنید تا مطمئن شوید که اخبار خوب و جدید را ارائه می دهید. شما باید عنوان مقاله خود را به روز کنید، زیرا به Google نشان می دهد مقاله شما به روز شده است.
پس در صورتی که میخواهید صفحات سایتتان جزو پیشنهادات اولیه موتورهای جستجو باشند، باید حتما تدوین استراتژی سئو را مد نظر داشته باشید. سئو سایت خبری بیش از هر چیز نیازمند نظم و استراتژی در چیدمان صفحات است. زیرا ماموریت سایت خبری ایجاب میکند که تعداد زیادی صفحه داشته باشند تا بتوانند رویدادهای جالب را تحت پوشش قرار دهند. یکی از مهم ترین مواردی که البته کلیشه ای نیز شده، ارائه محتوای مناسب برای کاربر هدف است و بجز با تحقیق کلمات کلیدی مناسب و مشخص کردن روند ادامه پروژه، این مورد انجام نشدنی است. بجز ماهیت یک سایت خبری که ارائه به روز ترین اخبار در هر حوزه ای است و نیاز چندانی به کیورد ریسرچ ندارد، مقالات می تواند مهم ترین ورودی ثابت برای یک سایت خبری باشد. سایتهای رقیب را بررسی کرده و کلمات کلیدی پرترافیک آنها را پیدا کرده و محتواهایی که تولید کردهاند را ببینید.
شرکتهای سئو موظف هستند گزارشهای دورهای از پیشرفتها و نتایج سئو در آمار ترافیک، رتبهبندی کلمات کلیدی، و سایر معیارهای کلیدی ارائه دهند که به شفافیت فرآیند کمک میکند. خبرها به طور مدام در حال تغییر هستند بنابراین باید به روز رسانی شده تا مخاطبان بتوانند در جریان آخرین اخبار منتشر شده قرار گیرند. گاهی نیاز به تولید محتوا نوشتاری یا تصویری در مورد رویدادها یا تعطیلات خاص بوده که به نوعی به موضوعات روز مرتبط هستند تا بتوان ارتباط بیشتری با مخاطبان برقرار کرد. اینکه بر اساس کدام رویکرد تولید محتوا کنید، بستگی به نتایج موجود در صفحه سرپ دارد. برای مثال، اگر همه نتایج جستوجو برای کیوردی مثل «ابزارهای سئو» لیستی ۱۰ تا ۲۰ تایی از انواع ابزارها را معرفی کردهاند، شما میتوانید بهتر از آنها باشید و با معرفی ۴۰ ابزار رتبه بهتری از آنها کسب کنید.
آیکون شبکه های اجتماعی یا لینک آنها به کاربر میفهماند که در آن فضا فعالیت دارید. می توانید مقالات خبری خود را به دایرکتوری های تخصصی ارسال کنید این اقدام باعث افزایش اعتبار هر دو دامنه میشود مدام به دنبال فرصت های لینک سازی برای سئو خارجی باشید. ابتدا سعی کنید بر کیفیت محتوا تمرکز کنید ، که به طور طبیعی لینکهایی به صفحات شما داده شود. با تحلیل رقبای موجود در حوزه خبری خاص، موضوعات و کلمات کلیدی مرتبط شناسایی شده که در تولید محتوا نوشتاری و بصری به کار میروند. با تحقیق کلمات کلیدی میتوانید بفهمید مخاطبان هدف شما چه کلماتی را جستوجو میکنند و بیشتر دنبال چه چیزهایی هستند؛ یا اصلا مخاطبان چقدر با حوزه کاری شما آشنا هستند و به استفاده از محصول و خدمات شما میل و رغبت دارند. اگر در نظر دارید سئو سایت خبری خود را برونسپاری کنید میتوانید از طریق صفحه تماس با ما، با متخصصین ایران وب لایف ارتباط برقرار کنید.
اگر شما به این موضوع توجه کافی داشته باشید، کاربران موبایل میتوانند مانند استفادهکنندگان از مرورگرهای کامپیوتر به راحتی محتوای سایت شما را ببینند. آوادیس حدود 15 سال است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ به خدمت رسانی سایتها می پردازد. با کسب این تجربه افتخار آمیز، نتایج ارزشمندی را توانسته در رزومه خود ثبت کند. تیم متخصص آوادیس با بهرهگیری از تکنیکهای به روز سئو و تحلیلهای دقیق، قادر است رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو ارتقا دهد. ما با استراتژیهای سفارشی و محتوای بهینه، به شما کمک میکنیم تا به جایگاههای بالاتر برسید و ترافیک هدفمندتری جذب کنید. به عنوان مثال لینک دادن به جدیدترین اخبار صفحه اصلی وب سایت ، به گوگل این امکان را می دهد كه محتوای جدیدی در دسترس باشدو از آنجا كه در صفحه اصلی لینک دارد ، موتور جستجو اهمیت آن را می فهمد.
فرآیند دسته بندی در سایت جز مهمی از سئو سایت خبری به حساب می آید که باید با ایجاد دایرکتوری یا ساب دامنه های مختلف اجرا شود. برای بهینه سازی سایت های خبری باید کتگوری های منظم و مشخصی وجود داشته باشد که هر کدام نیز باید براساس زمان و تاریخ انتشار مرتب شوند. همچنین این دسته بندی ها باید دارای زیرشاخه های مخصوص مانند اخبار داخلی یا خارجی، تصاویر ورزشی، مقالات تخصصی و دسته های دیگر بخش بندی شوند. برای رسیدن به رتبههای برتر گوگل، باید موارد مختلفی در سایت را بهبود دهید. بهتر است مسیر مشخصی داشته باشید که شما را برای رسیدن به بهترین نتیجه همراهی کند.
طبق پژوهش های انجام شده در این زمینه ثابت شده است که بیش از 70 درصد کاربران از همین طریق جذب یک سایت خبری می شوند. با سئو سایت خبری میتوانید ترافیک سایت را افزایش داده و به بهبود رتبه صفحات آن کمک کنید. اگر دغدغه شما افزایش ترافیک سایت خبریتان است این مقاله را دنبال کنید. هرچه محتوای سایت شما گسترش بیشتری پیدا کند، به محتوای تصویری و ویدیویی زیادتری برای مطالب خود نیاز خواهید داشت. قرار دادن عکس و ویدیو به جلب توجه کاربران کمک زیادی میکند، اما شاید کسی به حجم آنها اهمیتی ندهد. افزایش سرعت بارگذاری سایت در رتبهگیری موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد.
در واقع منظور از سرعت ایندکس، مدت زمانی است که طول میکشد بعد از منتشر شدن یک محتوا، گوگل آن را بررسی کرده و به نتایج ببرد. با عملی کردن این استراتژی ممکن است صرفا بعد از 6 ماه نوشتن مقالات مختلف، آنقدری بازدید بگیرید که کلا نیمی از منابع تان را برای تولید محتوا روی مقالات صرف کنید. تفاوت مهم بین بازدید حاصل از مقاله و خبر در این است که بازدید مقالات ثابت هستند و قرار نیست مثل خبریها صرفا در یک مدت کوتاه برای تان مخاطب بیاورند. زمانی که صحبت از سئو سایت خبری میشود، دیگر منظور رسیدن به بازدید روزانه نهایتا 10 هزار نفری نیست، بلکه صحبت از بازدیدهای میلیونی است! اما چطور یک سایت میتواند آنقدر در گوگل قدرتمند شود که به بازدید میلیونی برسد؟ خب اگر تکنیک های سئو سایت خبری را که در این مقاله به شما توضیح میدهم رعایت کنید، رسیدن به چنین هدفی دور از ذهن نیست.
با استفاده از این تکنیک یک امتیاز مثبت دیگر از گوگل دریافت خواهید کرد. استراتژیهای سئو شامل 4 نوع هستند که در ادامه به طور کامل به آنها خواهیم پرداخت. • ساخت سایت مپ و معرفی آن به گوگل• مطمئن بودن از بهینه بودن قالب ها• سرعت لود سایت زیر سه ثانیه باشد• اگر می توانید کد های اسکیما را به سایت اضافه کنید. این مجموعه با بیش از 900 پروژه موفق، در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ به صورت تخصصی کار میکند تا به مشتریان خود در فروش کمک کند. اگر در ساعتهای مختلف زمانی در شبکه های اجتماعی پست می گذارید ، به احتمال زیاد پستهای جدید شما در زیر تعداد بیشماری از پست های دیگر در feed خوانندگان گم می شود.
اگر محتوایی که ایجاد می کنید بدون در نظر گرفتن کلمه کلیدی باشد و تکنیک های سئو مرتبط با ایجاد محتوا رعایت نشود، عملاً تلاش های خود را به باد داده اید. بهتر است در شروع، از کلمات کلیدی Long Tail یا کلمات کلیدی دم بلند استفاده شود. دلیل انتخاب کلمات کلیدی دم بلند، رقابت پایینی است که در این کلمات وجود دارد، با سئو عبارات دم بلند راحت تر میتوان به نتایج اول گوگل دست یافت. سئو خارجی شامل تمامی فعالیت هایی است که خارج از سایت، برای کسب رتبه و ترافیک سایت انجام می شود. این اقدامات شامل لینک سازی، ایجاد مطلب در سایت های دیگر با دریافت بک لینک از آن محتوا، اشتراک گذاری مطالب در سایت های دیگر و ….
لینک یک و دو لیستی از راهکارها برای مراقبت پوستی ارائه دادند و لینک سه صفحه خرید محصولات پوستی از سایت خانومی است. از مزیت های فراوان آپدیت محتوا تا می توانید استفاده کنید، الگوریتم تازگی محتوا در نهایت به کمک وبسایت شما می آید. اگر در تایم درست هر شبکه اجتماعی فعالیت نداشته باشید مطالب شما مورد بازدید قرار نمیگیرند و به اصطلاح سوخت می شوند. محتوای شما باید با خط مشی های محتوای Google News مطابقت داشته باشد تا بتواند در مکانی در استوری های گوگل قرار بگیرید. خط مشی های محتوا قوانین معمولی را در مورد موضوعات معروف مانند محتوای مضر، نفرت انگیز یا اسپم (هرزنامه) توصیف می کند. همچنین در مورد محتوایی که قصد فریب یا تحریف حقیقت دارد، صحبت می کند.
حالت بهینه این است که تنها با فشار دادن یک دکمه بتوان در شبکه های اجتماعی به شما دسترسی داشته باشند.سهولت در دسترسی امکان اشتراک اخبار شما را بالا میبرد. در مورد سایتهای تازه کار می توانید مستقیماً با سایرین صحبت کنید ، رابطه برقرار کنید و مقالاتی که حدس میزنید مورد علاقه آنها باشد،معرفی کنید.ایده دیگر پیشنهاد همکاری ، مانند تولید مقالات خبری در مشارکت یا نشریه مهمان است. همچنین می توانید از فرمهای مختلف محتوا مانند فیلم ها ، اینفوگرافیک ها و پادکست ها استفاده کنید تا شانس به اشتراک گذاری و لینک دادن محتوای خود را افزایش می دهید. همچنین می توانید در مورد بک لینک هایی که رقبا دریافت می کنند تحقیق کنید. معمولا سئو فنی بر عهده developer ها است.با این حال ، مهم است که شما نکات اصلی بهینه سازی فنی را برای حل مشکلاتی که ممکن است صفحات را تحت تأثیر قرار دهند ، بدانید.
وقتی یک وب سایت خبری را مدیریت می کنید و می خواهید از تمام مزایای آن استفاده کنید، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. در این مقاله، ما در مورد محتوای خبری، داده های ساختار یافته، AMP، سرعت خزش، به روزرسانی محتوا و ساختار سایت به شما گفتیم. هر سایت اسکیمای متناسب با خودش را نیاز دارد تا ماهمیت پستهایی که منتشر میکند را به گوگل نشان دهد. معمولا برای سایتهای خبری از اسکیمای نیوز استفاده میکنند چرا که در سایتهای خبری معمولا پستها متن کوتاهی دارند و انتشار سریع آنها در اولیت است. اسکیمای نیوز کمک میکند تا گوگل متوجه شود پستهای شما جز پستهای خبری هستند.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/