چگونه به عنوان ادمین اینستاگرام از شغل خود راضی باشیم؟2022-01-31
صفر تا صد نکات تبدیل شدن به ادمین اینستاگرام حرفه ای! وبلاگ آکادمی راه
منظور از مهارتهای فنی و تخصصی، آن دسته توانمندیهایی است که مستقیما با شبکههای اجتماعی، گزارشگیری و بهبو عملکرد صفحات ارتباط دارد. با این حال تمام مهارت ادمین تولید محتوا اینستاگرام به این موضوعات ختم نمیشود. بلکه شما باید از نظر روابط اجتماعیف مدیریت زمان، مدیریت بحران، تصمیمگیری و ارتباطات نیز متبحر باشید. بهترین راه یادگیری ادمین اینستاگرام این است که ۲ فهرستی که در بالا به آن اشاره کردیم را بررسی کنید و یک یک تواناییهای ذکر شده را در خود ایجاد کنید.
اینستاگرام، یک شبکه اجتماعی قدرتمند است که توانسته مخاطبان زیادی در سراسر دنیا و به خصوص ایران به خود اختصاص دهد. در این فضا شما میتوانید با دیگر افراد ارتباط گرفته، اخبار را دنبال کنید و یا حتی از آن به عنوان بازاری جهانی بهره ببرید. اما برای موفقیت در آن باید محتوایی درخور برای مخاطبانتان تولید کنید. محتوایی که به واسطه آن، توجه افراد را جلب نموده و بتوانید آنها را به عضوی فعال در صفحهتان تبدیل کنید. آنها از ابزارهای طراحی و ویرایش استفاده میکنند تا محتوای بصری جذابی ایجاد کنند که نظر کاربران را جلب کند.
برنامه هایی مثل Canva یا Adobe Photoshop می توانند در ایجاد محتوای بصری با کیفیت به شما کمک کنند. این مهارت به جذابتر کردن پیج و افزایش تعامل کاربران کمک می کند. ادمین اینستاگرام کسی است که مهارت تولید محتوا، تعامل، اعتمادسازی، تبلیغات و فروش در اینستاگرام را دارد و می تواند به هر کسب و کاری کمک کند تا در دنیای اینستاگرام فعالیت کند. به عبارت دیگر، باید یک برنامهریزی دقیق ارائه کند که پیج را به چه شکلی مدیریت نماید. این برنامه باید شامل نوع محتواها، استوریها، تولید محتوا و جذب مخاطبان باشد. سپس ادمین پیج باید محتواهای مورد نظر را در زمانهای تعیین شده تولید و در صفحه منتشر نماید.
همچنین کتابهایی در زمینه استراتژیهای محتوا، تحلیل دادهها و رفتار کاربران میتوانند اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند. این اصول شامل شناخت استراتژیهای بازاریابی محتوا و تبلیغات آنلاین است. درک این مفاهیم کمک میکند تا ادمین استراتژیهای موثرتری برای جذب دنبالکنندگان جدید و افزایش تعاملات با مخاطبان طراحی کند.
شبکه های اجتماعی مدام در حال به روز رسانی هستند و به طور متوالی فیچرها و قابلیتهای جدیدی را رونمایی میکنند. یک ادمین حرفه ای اینستاگرام باید به این فیچرها آگاه بوده و با پیگیری آپدیتهای جدید، از این قابلیتها به نفع افزایش بازدید و فروش استفاده کند. خب حالا که با انواع ادمین آشنا شدید؛ باید بگوییم که موارد ذکر شده تنها 6 مورد از انواع ادمینهای اینستاگرام هستند و ادمینی تنها در این 6 عنوان خلاصه نشده است.
ویدیوهای وایرال شده در گذشته را بررسی کرده و سعی کنید وجه اشتراک آنها را پیدا کنید. همچنین از این کار میتوانید برای ایدهگرفتن محتوای خود نیز استفاده کنید. از هشتگهای مرتبط با موضوع ویدیو و ترندهای روز استفاده کنید اما زیادهروی نکنید! استفاده از هشتگهای زیاد و نامرتبط میتواند نتیجه عکس داشته باشد. ما در عصر حواسپرتی زندگی میکنیم و مردم تمایل زیادی به دیدن ویدیوهای طولانی ندارند.
ارائه تخفیفهای ویژه، معرفی محصولات جدید و ارسال پیامهای شخصی سازی شده تبلیغاتی میتوانند به شما کمک کنند تا این ارتباط را تقویت کرده و مشتریان بعدی خود را ترغیب نمایید. ادمین اینستاگرام فردی است که تولید محتوا، برنامه ریزی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی، مدیریت و پاسخگویی به کاربران در پیجهای اینستاگرام را بر عهده دارد. این فرد به عنوان مجری اصلی اینستاگرام، مسئول هماهنگی تیم، انتشار محتوا و برنامه ریزی برای تولید محتوا است. او با نظارت به روند کار و اطمینان از هماهنگی اعضای تیم، به تحقق اهداف محتوایی پیج کمک میکند. پس از عکاسی و ثبت تصاویر، این ادمین مسئول ویرایش عکسها، افزودن لوگو و متن، تنظیم کنتراست و ایجاد سایر تغییرات گرافیکی است تا کیفیت نهایی محتوا افزایش یابد.
انتخاب اینفلوئنسر مناسب و مدیریت این نوع همکاریها یکی از مهارت های ادمین اینستاگرام است که میتواند به افزایش اعتبار و دیدهشدن برند کمک کند. کافی است یک سر به سایتهای استخدامی یا پلتفرم تخصصی ادمینی مثل دیدوگرام بزنید و با حجم درخواست های استخدام ادمین مواجه شوید. البته همه به دنبال استخدام ادمینی هستند که حرفهای و متعهد باشد و با ایدهپردازی، تعهد و خلاقیت به رشد پیج کمک کند. در این مقاله، به شما می گوییم که برای استخدام شدن به عنوان ادمین، چه نکاتی را باید مد نظرتان داشته باشید تا بتوانید در شغل خودتان موفق عمل کنید. در پایان هم بهترین راهکار برای استخدام شدن را به شما معرفی میکنیم.
- {
- این ابزارها به آنها کمک میکند تا کار خود را بهینه کنند و زمان بیشتری برای خلاقیت و تولید محتوا صرف کنند. |}
- همانطور که میدانید، امروزه با حرکت کسب و کارها به سمت آنلاین شدن، نیاز به ادمین حرفهای در بازار افزایش یافته است و افراد زیادی وارد این حرفه میشوند.
- مهارت نوشتن محتواهای طنز، تفسیر موضوعات مختلف و خلاقیت در به کار بردن واژهها، از ویژگیهای مهم یک ادمین حرفهای است.
- ادمینها مسئول تولید و مدیریت محتوای جذاب و مرتبط، تعامل با دنبالکنندگان از طریق پاسخ به نظرات و پیامها و تحلیل عملکرد پستها و استوریها هستند. {
- مهارت کلیدی دیگر در شغل ادمین Instagram، توانایی بالا در نوشتن حرفهای است تا بتواند صدای برند را در شبکههای اجتماعی به خوبی به گوش شنوندگان برساند. |}{
- به همین منظور آکادمی راه برای یادگیری بیشتر ادمینی، تولید محتوا با موبایل و ابزارهای کار با آن و …. |}
با توجه به نیاز روزافزون کسبوکارها به حضور در اینستاگرام، ادمینهای حرفهای میتوانند به سرعت در این حوزه رشد کنند و حتی چندین پروژه را به طور همزمان مدیریت کنند. یکی از بزرگترین مزایای شغل ادمینی، انعطافپذیری در زمان و مکان کار است. شما به عنوان یک ادمین اینستاگرام میتوانید در خانه کار کنید یا حتی در سفر باشید و همچنان وظایف خود را انجام دهید. در شغل ادمینی هیچ چیزی بهتر از برقراری ارتباطی گرم و دوستانه با مخاطب نیست. وقتی کاربر حس کند که شما به نظراتش اهمیت میدهید، تعامل بیشتری با اکانت خواهد داشت و شما را به بقیه هم معرفی میکند.
ادمینها باید توانایی اجرای کمپینهای تبلیغاتی و طراحی استراتژیهای فروش را داشته باشند. همچنین، آشنایی با ابزارهای تبلیغاتی اینستاگرام و توانایی تحلیل عملکرد آنها نیز مهمترین مهارت های ادمین اینستاگرام برای یادگیری است. تولید محتوای بصری جذاب و منحصربهفرد یکی از کلیدهای موفقیت در اینستاگرام است. ادمینهای آینده باید با ابزارهای طراحی گرافیکی مانند Photoshop و Canva آشنا باشند و بتوانند محتواهای بصری متناسب با هویت برند خلق کنند.
ادمین پیج باید با ابزارهای تحلیلی آشنا باشد تا بتواند عملکرد پستها و استراتژیهای خود را بررسی کند. ابزارهایی مثل Instagram Insights و سایر نرمافزارهای تحلیل داده به ادمین کمک میکند تا آمار و اطلاعات مربوط به تعاملات، دسترسی و رشد مخاطبان را بررسی کند. توانایی تجزیه و تحلیل این دادهها به او کمک میکند تا نقاط قوت و ضعف استراتژیهای خود را شناسایی کرده و بر اساس آن تغییرات لازم را اعمال کند. مهارت ارتباطی به ادمینها کمک میکند تا بهطور مؤثر با دنبالکنندگان، مشتریان و همکاران ارتباط برقرار کنند. این افراد باید کپشنهای جذاب بنویسند، به نظرات و پیامها جواب دهند و همچنین محتوای مناسب برای مخاطبان منتشر کنند.
بنابراین از لیست مهارتها، مواردی که برای شما اولویت دارند و در آنها نیز ضعیف هستید را انتخاب کنید و سعی کنید روی آنها مسلط شوید. گاهی اوقات یک ویدیوی وایرال میتواند بهاندازه صدها میلیون صرف بودجه برای تبلیغات، بازدهی داشته باشد. همانطور که پیشتر گفته شد، الگوریتمهای اینستاگرام همواره در حال تغییر هستند. شما هم باید همیشه آماده باشید تا استراتژیهای خود را با تغییرات جدید تطبیق دهید. در این موقعیتها باید به سرعت مشکل را شناسایی و راهحل مناسبی را پیدا کنید.
ادمین گرافیست اینستاگرام، تصاویر مربوط به محصولات را ادیت کرده و پستهای جذاب گرافیکی برای پیج شما درست میکند. در ابتدا، باید یک دوره آموزشی مناسب را پشت سر بگذارید تا بدانید که ادمینی اینستا چیست و با اصول این کار آشنا شوید. دورههای زیادی برای آموزش ادمینی اینستاگرام در یوتیوب وجود دارند. همچنین، با مشاهده دوره اموزش صفر تا صد ادمینی یا پکیج آموزش ادمین اینستاگرام رایگان میتوانید در مورد وظایف ادمین، انواع ادمین، قیمت ادمینی اینستاگرام و… اطلاعات کسب کنید.
اغلب پیجهایی که در تبلیغات خود حرفهای عمل میکنند، در مجموعه خود، یک ادمین تبلیغات اینستاگرام دارند. ادمین اینستاگرام از نوع تبلیغات، با ترفندهای جذب فالوور اینستاگرام آشنا است و به راحتی میتواند یک کمپین اینستاگرامی را از طراحی تا ارائه نتایج، مدیریت کند. به عنوان ادمین یک پیج اینستاگرام، وظایف شما شامل ارسال محتواهای جذاب، مدیریت نظرات و پیامها، برنامهریزی کمپینهای تبلیغاتی، تحلیل آمار و عملکرد پیج، و ارتباط با دنیای بیرونی میباشد. همچنین، با تحلیل واکنشها به پستها، میتواند موضوعاتی را که بیشترین توجه را جلب میکنند، شناسایی کرده و برنامهریزی محتوایی را بر اساس آن انجام دهد. به این ترتیب، استفاده بهینه از اطلاعات موجود در اینستاگرام میتواند به بهبود عملکرد و رشد حساب کاربری کمک کند. همانطور که اشاره شد، اینستاگرام اطلاعات مفیدی را در مورد حساب کاربری به کاربران ارائه میدهد.
کدام محتوا بیشترین ایمپرشن را دریافت کرده یا کاربران به کدام پست علاقه بیشتری نشان میدهند. این تحلیل به شما کمک میکند که احساسات و واکنشهای کاربران نسبت به پیج خود را به طور غیر مستقیم بررسی کنید. این تغییرات ممکن است بر نحوه نمایش پستها، استوریها و تبلیغات تأثیر بگذارند.
تسلط بر ابزارهای تحلیلی
آیا نیاز به تجربه قبلی برای ادمینی اینستاگرام دارم؟تجربه قبلی مفید است، اما با تمرین، یادگیری و بهروز نگه داشتن مهارت های خود می توانید بدون تجربه قبلی نیز در این حوزه وارد شوید. ۱-کنوا Canva چیست؟یک ابزار عالی برای تولید محتوای جذاب و طراحی پست هاست. درآمد از ادمینی اینستاگرام از طریق فروش محصولات و خدمات، همکاری با برندها برای تبلیغات، فروش محتوای تبلیغاتی، و گرفتن کمیسیون از فروش محصولات آنلاین ممکن است. مهارتهایی مانند تولید محتوا جذاب، تسلط بر ابزارهای آنالیز، توانایی مدیریت زمان، ارتباطات بالا، و دانش دیجیتال مارکتینگ ضروری هستند.
یک ادمین ماهر باید مهارتهای ارتباطی که نوعی مهارت ذاتی هستند را داشته باشد. به طور معمول در دورههای ادمینی نکات و تکنیکهایی برای برقراری ارتباط موثر با کاربران آموزش داده خواهد شد. اگر فردی توانایی برقراری ارتباط با دیگران را داشته باشد، قدرت تاثیر گذاری در قانع کردن مصرف کنندگان هم خواهد داشت. شرکت در وبینارهای بینالمللی به صورت حضوری و آنلاین، فرصتی استثنایی برای ایجاد تجربیات جذاب و جدید برای فرد میباشد.
در این سایت شما میتوانید به عنوان انواع ادمین پاسخدهی به دایرکت و کامنت گرفته تا ادمین سناریو نویس و تولید محتوا ثبت نام کنید. باید یک پروفایل قوی در اینستاگرام بسازید که نشان دهنده مهارتها و تواناییهای شما در این حوزه باشد. برای این کار، میتوانید نمونههایی از محتواهایی که تولید کردهاید، عکسهای با کیفیت، توضیحات جذاب و هشتگهای مرتبط با حوزه کاری خود را در پروفایلتان قرار دهید. همچنین، میتوانید نظرات مثبتی که از کارهای قبلی خود دریافت کردهاید را به اشتراک بگذارید. در مسیر مدیریت پیج ها، با چالش های مختلفی روبرو خواهید شد؛ از تغییر الگوریتم های اینستاگرام گرفته تا کاهش تعامل مخاطبان.
به این معنا که ادمین مرتب مشغول نظارت، مدیریت، بهروز رسانی و الهام گرفتن از مشتریان و سایر منابع در هر لحظه است. تمامی این موارد در نهایت سبب افزایش Engagement در اینستاگرام میشود. همان طور که میدانید هرچه نرخ تعامل بیشتر باشد، فروش و ارائه خدمات نیز در پیج شما افزایش پیدا میکند. تصویر کنید که یک پیج اینستاگرام را در مدت کوتاهی از چند صد فالوور به چندین هزار فالوور رساندهاید. چنین دستاوردهایی میتوانند شما را به عنوان یک ادمین حرفهای در بازار کار معرفی کنند و درآمدتان را به طور چشمگیری افزایش دهند.
ادمین اینستاگرام کیست و چه وظایفی دارد؟
مهارتهای ارتباطی خوب باعث میشود که ادمین بتواند ارتباطی نزدیک با جامعه مخاطب خود برقرار کرده و حس اعتماد را در آنها ایجاد کند. ادمین Instagram فردی است که وظیفه به روز رسانی و مدیریت یک پیج را بر عهده میگیرد. این فرد میتواند مسئولیتهای متنوعی از جمله تولید و انتشار محتوای جدید، مدیریت تعامل با کاربران و تحلیل عملکرد پیج را انجام دهد.
اما با انجام این مراحل و پیگیری مستمر، میتوان به عنوان یک ادمین موفق در اینستاگرام، به درآمد قابل توجهی دست یافت. ادمین حرفه ای اینستاگرام، فرصتی برای کسب درآمد و ارتقاء درآمد از شغل ادمینی اینستاگرام است. با محبوبیت این شبکهاجتماعی و تبدیل آن به بازاری بزرگ برای تبلیغات و فروش، تبدیل شدن به ادمین حرفه ای اینستاگرام، یک گام موثر در ارتقاء شغلی و اقتصادی محسوب میشود. اگر به دنبال پاسخ سؤال چگونه ادمین اینستاگرام شویم یا چگونه ادمین پیج اینستا شویم هستید و میخواهید به یک ادمین موفق تبدیل شوید، بایستی تمامی مهارتهای گفته شده را به خوبی یاد بگیرید. اما اگر خودتان مهارت و وقت کافی برای مدیریت پیجتان را ندارید، آن را برون سپاری کنید. می توانید با آژانس کارینو تماس بگیرید و از خدمات حرفهای ما برای مدیریت پیج اینستاگرام خود بهرهمند شوید.
بسیاری از کسب و کارها و افراد به دنبال مدیریت حرفهای پیجهایشان هستند و این فرصت مناسبی برای کسانی است که به دنبال شغلی منعطف و دورکاری هستند. تحلیل دادههای مربوط به رشد فالوورها، تعاملات مثل لایک، کامنت و اشتراکگذاری و میزان اثرگذاری محتواهای منتشر شده برای بهبود عملکرد صفحه و تعیین استراتژیهای آینده اهمیت زیادی دارد. این یکی از مهمترین مهارت های ادمین اینستاگرام است و باید بلد باشد به خوبی گزارشهای دقیق و منظمی از وضعیت صفحه به کارفرما ارائه دهد. برای حرفهای شدن و موفقیت به عنوان یک ادمین، باید مهارتهای مختلفی را در کنار اینستاگرام و تولید محتوا یاد بگیرید. همچنین برخورداری از مهارت تعامل اجتماعی به شما کمک می کند ارتباط بهتری با فالوورهای پیج برقرار کنید و در نهایت در شغل خودتان موفق تر عمل کنید. مهارت زبان انگلیسی، کار با رایانه، اپلیکیشنهای موبایل هم به شما کمک بسیار زیادی در رسیدن به موفقیت میکنند.
{آموزش صفر تا صد ادمین اینستاگرام [رایگان + کاربردی]
|}از آنجایی که تولید و تدوین ویدیو یکی از کارهای تخصصی است و داشتن مهارت و خلاقیت در تولید پست ویدیویی، به تجربه نیاز دارد؛ بسیاری از پیجهای اینستاگرامی، از ادمین تدوینگر کمک میگیرند. ادمین تدوینگر اینستاگرام، کار با ابزارهای ادیت و تدوین ویدیو را به صورت حرفهای بلد است و تجربه کافی در این زمینه دارد. این نوع ادمین باید مهارت کار با ابزارهای تولید محتوا و ساخت محتواهای جذاب، عنوان نویسی هدفمند و ساخت قلاب یا همان هوک برای محتوا را داشته باشد. ادمین یا همان Admin از کلمه Administrator گرفته شده و مخفف این اصطلاح رایج حوزه کامپیوتر است.ادمین شبکه های اجتماعی در واقع کاری را می کند که یک وبمستر سایت انجام می دهد. وبمستر یک سایت را مدیریت می کند و ادمین اینستاگرام مهارت مدیریت یک پیج را دارد.
پس از یادگیری مفاهیم و ترفندهای اینستاگرامی، نوبت به کسب تجربه میرسد و به مرور زمان با آزمون و خطاها میتوانید به یک ادمین حرفهای در اینستاگرام تبدیل شوید. در مقاله زیر چند دوره معروف آموزش اینستاگرام را بررسی و مقایسه کردهایم تا بتوانید به راحتی مناسبترین دوره برای ادمین شدن را انتخاب کنید. کمپین منیجر یا ادمین فروش باید بتواند کمپین های موفق فروش برگزار کند. برای این منظور باید با سایر ادمین ها هماهنگ باشد و طبق استراتژی کمپین فروش تولید محتوا، تبلیغات و افزایش تعامل را انجام دهد. همچنین کمپین منیجر باید پیشنهادهای عالی و جذاب برای کمپین فروش طراحی کند. برای ادمینهای پیج اینستاگرام، توصیههایی که میتواند به آنها کمک کند تا عملکرد و موفقیت خود را بهبود بخشند، در ادامه آوردهام.
آموزش ادمینی اینستاگرام؛ سفری بهسوی تحول و ارتقاء، از قدمهای نخستین تا دستیابی به اوج. همچنین میتوانند با ایجاد کانال خود در یوتیوب، دانش و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از طریق این رسانه، بازخوردها و ارتباط مستقیم با افراد، مخاط هدف خود را تقویت کنند. نوشتن کپشنهای کوتاه و خلاقانه که احساسات و نیازهای مخاطب را در نظر میگیرد، تعاملات پیج را افزایش میدهد. هرچند امکان استفاده از حداکثر 2200 کاراکتر در کپشن اینستاگرام وجود دارد، اما دادهها نشان میدهد که مؤثرترین کپشنها معمولاً بین 1 تا 50 کاراکتر دارند. بنابراین، ادمین باید بتواند پیامهای تاثیرگذار را در قالب جملات کوتاه بیان کند تا نظر کاربران را جلب و آنها را به تعامل وادار کند.
ادمینهای موفق بهطور مداوم از ابزارهای تحلیلی استفاده میکنند تا استراتژیهای خود را به روز کنند و نتایج بهتری به دست آورند. شرکت در دورههای آموزشی آنلاین یا حضوری میتواند به شما کمک کند تا به صورت اصولی مهارتهای لازم را یاد بگیرید. وبسایتهای آموزشی دورههای مختلفی درباره مدیریت رسانههای اجتماعی، بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا ارائه میدهند. این دورهها به شما کمک میکنند تا از مبانی تا تکنیکهای پیشرفته را یاد بگیرید. ادمین برای این کار باید زمان مناسب برای انتشار محتوا با توجه به رفتار مخاطب و زمانهای اوج حضور مخاطبان را در نظر بگیرد. استفاده از ابزارهای زمانبندی میتواند کمک کند که محتوا در زمانهای مناسب منتشر شود تا بیشترین تاثیر را داشته باشد.
حسابهای اینستاگرام ممکن است به مشکلات امنیتی مختلفی برخورد کنند. از این رو شما باید توانایی داشته باشید که امنیت پیج را به حداکثر برسانید و در مقابل هرگونه تهدیدی مقابله کنید. اما درحالت کاملتر تخصصهایی که یک ادمین اینستاگرام باید آنها را کسب کند در ادامه معرفی شدهاند. ادمین اینستاگرام کیست؟ یکی از اصطلاحات رایج در بین فعالان دیجیتال و مخصوصا فعالان اینستاگرام، عبارت “مدیر صفحه اینستاگرام” یا به اختصار ادمین اینستاگرام است. در این بخش از آموزش رایگان ادمین اینستاگرام بهصورت مختصر به وظایف روزانه یک ادمین اینستاگرام میپردازیم.
به طور کلی، ۱۰ نوع ادمین مختلف وجود دارد که هرکدام ممکن است به بخش خاصی از مدیریت پیج تمرکز داشته باشند. انعطافپذیری ادمین پیج اینستاگرام به برندها و کسب و کارها اجازه میدهد تا با تغییر نیازها و اهداف، ادمینهای جدیدی را برای بهبود عملکرد پیج انتخاب کنند. ادمین پیج اینستاگرام فردی است که وظیفه مدیریت و به روزرسانی یک پیج را برعهده دارد. این فرد میتواند مسئولیتهای متنوعی از جمله تولید و انتشار محتوای جدید، مدیریت تعاملات با کاربران و تحلیل عملکرد پیج را انجام دهد. ادمین اینستاگرام میتواند خود صاحب اکانت باشد یا از سوی صاحب پیج برای مدیریت آن استخدام شود.
او به صاحب اصلی اکانت کمک میکند تا استراتژیهای مؤثری برای جذب مخاطب و افزایش تعامل پیادهسازی کند. در پیجهای بزرگ، ادمینهای مخصوصی برای مدیریت پیامهای دایرکت استخدام میشوند که وظیفه ارتباط و پاسخگویی به کاربران را برعهده دارند. این دایرکترها با نظارت به روند ارتباطات، اطمینان حاصل میکنند که تمامی پیامها به موقع و به طور حرفهای پاسخ داده شوند. آموزش ادمین پاسخگویی میتواند به شما کمک کند تا تکنیکهای مؤثری برای مدیریت بهتر ارتباطات با کاربران و بهبود پاسخگویی به پیامهای دایرکت یاد بگیرید. برقراری ارتباط و شبکهسازی با دیگر ادمینها و متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ، میتواند راه موثری برای بهروز ماندن باشد. شرکت در گروههای تخصصی و وبینارها، امکان تبادل دانش و تجربه با دیگران را فراهم میکند و به یادگیری تکنیکهای جدید کمک میکند.
یوتیوب یکی از بزرگترین و معتبرترین پلتفرمهای آموزشی و تبلیغاتی در دنیای دیجیتال به حساب میآید. پلتفرم اختصاصی ادمینی دیدوگرام؛ تنها سایتی که به صورت اختصاصی برای استخدام و کاریابی ادمینها است. بنابراین، اگر ادمین هستید، کافی است در دوره ادمینی این مجموعه شرکت کنید و پس از ارائه نمونه کار، به عنوان ادمین معرفی شوید.
لینک منبع